Pneu obuto na Kawasaki KLE 500. Svým určením vyhovuje víc středním endurům. Pneu používám 30% silnice, 70% mimo asfalt.Pro hobby jezdce výborné vlastnosti v blátě a v písčitém terénu. Na mokré trávě velké problémy s trakcí, protože chybí výraznější boční vedení. Vzorek se dobře čistí od nečistot. Na suché šotolinové cesty je vzorek zbytečně hrubý ale na mokré hlíně nebo štěrku získává na jistotě a je stabilnější proti univerzálněji zaměřeným enduro gumám jako je Mitas e-07. Na suchém asfaltu dobře drží a v zatáčkách nepociťuji problém s vlněním nebo kroucením. Na mokrém asfaltu více klouže, ale vzhledem k určení pneu nejde o nedostatek ale spíš o vlastnost. Na dlouhé cestování po asfaltu není pneu příliš vhodná kvůli vibracím nad 120 km/h a nadměrnému sjíždění.
Pneumatiky pro cestovní enduro (20% silnice / 80% terén)
Dezén pneumatiky vhodný k jízdě v terénu. Vynikající tažná síla a výborná stabilita na silnici za suchých i mokrých podmínek. Speciální provedení s dodanými nárazníky z textilního vlákna. Odolná konstrukce pneumatiky je vhodná na delší cestování. Pneumatika má dlouhou životnost a je velmi odolná.
Moderní figurový desén pro pření i zadní kola enduro motocyklů. Velmi dobré jízdní vlastnosti na silnici i ve středně těžkém terénu. Provedení DAKARA má zesílené bočnice.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Do měsíce • Více variantZdarma96 % • 38 747 recenzíDalší informace
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Pneu obuto na Kawasaki KLE 500. Svým určením vyhovuje víc středním endurům. Pneu používám 30% silnice, 70% mimo asfalt.Pro hobby jezdce výborné vlastnosti v blátě a v písčitém terénu. Na mokré trávě velké problémy s trakcí, protože chybí výraznější boční vedení. Vzorek se dobře čistí od nečistot. Na suché šotolinové cesty je vzorek zbytečně hrubý ale na mokré hlíně nebo štěrku získává na jistotě a je stabilnější proti univerzálněji zaměřeným enduro gumám jako je Mitas e-07. Na suchém asfaltu dobře drží a v zatáčkách nepociťuji problém s vlněním nebo kroucením. Na mokrém asfaltu více klouže, ale vzhledem k určení pneu nejde o nedostatek ale spíš o vlastnost. Na dlouhé cestování po asfaltu není pneu příliš vhodná kvůli vibracím nad 120 km/h a nadměrnému sjíždění.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Do měsíce • Více variantZdarma96 % • 38 747 recenzíDalší informace