Mitas Sport Force 180/55 R17 73W
Nejlevnější nabídky (18)
Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
V testu časopisu Motorrad označeny jako “Nejlepší koupě”
Praha, 4. června 2014 – testované pneumatiky byly rozděleny do dvou skupin: dostupné značky a prémiové značky. Mitas Sport Force zvítězily ve třídě pneumatik dostupných značek a získaly ocenění „Nejlepší koupě“, když dosáhly 208 bodů z celkových 250. Znamená to, že nabízejí nejlepší poměr kvality a ceny. Dosažené bodové hodnocení by pro Mitas Sport Force znamenalo dobré umístění také ve třídě prémiových značek.
Výsledky testu v kategoriích, na které kladou důraz sportovně zaměření jezdci, jako například přilnavost (sklon/úhel náklonu) a přilnavost (zrychlení při výjezdu ze zatáčky) ukázaly, že pneumatiky Mitas Sport Force se mohou srovnávat s plášti v prémiové kategorii. Ve zmíněných testech totiž získaly stejný počet bodů.
V kategoriích ovladatelnost a přesnost řízení pláště Mitas Sport Force na body jednoznačně zvítězily, když za sebou nechaly nejprestižnější značky z Itálie, Francie, Japonska i Velké Británie. Pouze pneumatiky Continental Road Attack Evo 2 bodovaly za suchých podmínek lépe než Sport Force.
Technologie
Motopneumatiky Mitas SportForce jsou ideální volbou pro řidiče sportovních i cestovních motocyklů. Řidiči si mohou díky novým inovativním technologiím a postupům při výrobě pneumatiky Sport Force užít dynamickou jízdu za všech podmínek. Mezi tyto inovace patří:
OGT 3D (3-D Optimum Groove Technology)
Díky této technologii má motopneumatika optimální tvar a hloubku dezénových drážek a při jízdě tak dochází k menšímu zahřívání běhounu.
SCT (Strong Carcass Technology)
Technologie SCT udržuje vysokou tuhost kordové vrstvy i u ojeté pneumatiky, a tudíž déle zachovává optimální jízdní vlastnosti a prodlužuje její životnost.
FEA (Finite Element Analyses)
K navržení optimální konstrukce pneumatiky byla použita analýza FEA se speciální počítačovou simulací. Díky těmto postupům lze konstrukci pneumatiky přizpůsobit tak, aby měla nejvyšší možný záběr, ale zároveň byla natolik pevná, aby byla zajištěna maximální stabilita při jízdě.
Směs
Pokročilé S-SBR elastomery, které vytvářejí funkční polymerní řetězce, jsou jedním z klíčových používaných materiálů. Kombinací těchto elastomerů, plniva a dalších speciálních aditiv se výrazně zlepšuje jejich hystereze. Společně s dezénovým vzorem běhounu, konstrukcí a zpevňujícími materiály ústí tato zlepšení v maximalizaci záběru a životnosti v různých jízdních podmínkách.
Běhoun
V případě přední pneumatiky je hloubka vrstvy dezénu v prostřední části pneumatiky mělká, aby se pak zvedala v oblasti, kde je opotřebení pneumatiky větší. Směrem k okraji moto pneumatiky se opět snižuje a přechází v hladkou plochu. Hloubka vrstvy dezénu u zadní pneumatiky je největší v prostřední části, kde je opotřebení a odvod vody nejintenzivnější. Poté se směrem k okrajům motopneumatiky postupně snižuje. V oblastech, kde je při náklonu největší kontakt pneumatiky s povrchem a záběr musí být největší, přechází rovněž v hladkou plochu – tzv. slick.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.