Pirelli DIABLO ROSSO IV CORSA 120/70 R17 58W
Nejlevnější nabídky (39)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Pneugrip.cz
- na okruhu dostatečný až 61stupnů náklon,výdrž větší než supercorsa sp a v1/v2/v3/v4 ale menší pochopitelně grip.ideální na klikaté silnice moderních motorek s trakcí i bez.výdrž pneu odhaduji na tuono 1000 2013 v4 se 170hp na zadním kole tak +-6tis km.kdo by chtěl skusit jinou pneu tak třeba metzeler m7rr /m9rr jsou také skvělá volba! a rosso corsa 2 na silnici jsou suprové! .rosso corsa 4 je vhodná i pro moderní 200+koní motocykly,a ty kteří je rádi dále výkonově upravují.ducati street fighter,ktm 1290r duke apod.na silnici bud m7rr/m9rr jdou na malé koleno i v 8 stupních na podzim taky nebo o level výše rosso corsa 2/4 to už jsou pecka silniční i okruhové pneu a ještě výše už jen čistě závodní supercorsa v3 super cena okolo 7000kč/v4 jako novinka 2023 bohužel cena zase vysoká.v3/v4 to už je čistě na okruh nebo styl okruhu na silnici.
- novinka roku 2023 = příliš vysoká cena.8098kč s poštou. rosso corsa 2 stáli sada 120/70 a 190/55 max 6500kč. pokud cena samozřejmě spadne na ideálně 6500-7000-7500kč budou dobrá náhrada za rosso corsa 2! protože mají ještě více bezvzorkovou boční část typu slick pro maximální přilnavost.
super grip
rychlé zahřátí
velká výdrž
jistota na brzdách a v hlubokém náklonu po zahřátí.tlaky 2.3bar předek a 2.5bar zadek za studena při +20C ve stínu.postupně se dá přejít i na 2.1 a 2.3 pro ještě lepší grip když už klesne životnost.
Parametry produktu
Popis produktu
Pirelli Diablo Rosso IV Corsa
Společnost Pirelli uvedla na trh čtvrtou generaci rodiny Diablo Rosso s novou vysoce výkonnou pneumatikou Diablo Rosso IV pro supersporty, vysokovýkonné a crossoverové motocykly. Zadní pneumatika má třívláknovou strukturu Lyocell, vyvinutou na základě zkušeností Pirelli v mistrovství světa superbiků (WSBK), s nižší deformací a větší odolností proti namáhání v zatáčkách a prudké akceleraci. Od roku 2008, roku uvedení první Diablo Rosso, se prodalo více než pět milionů kusů, konstrukce modelu Diablo Rosso IV vyniká především propracovaným designem ocelových prutů, přední pneu má o 20 procent méně výplně z umělého hedvábí, což zvyšuje tuhost a zlepšuje pocit z jízdy a přesnost, díky většímu prostoru pro gumovou směs. Složení směsi využívá tvrdší druh s obsahem oxidu křemičitého ve středu přední pneumatiky Diablo Rosso IV, který zahrnuje přibližně polovinu šířky pneumatiky, bočnice jsou z měkčí směsi, také s vysokým obsahem oxidu křemičitého, které podporují rychlejší zahřátí a konzistentní přilnavost za studena. Ale také ji ocení motocyklisté, kteří používají bike hlavně o víkendech, na krátké výlety mimo město a kteří hledají sportovní potěšení z jízdy bez ohledu na povětrnostní podmínky. U zadních pneumatik Diablo Rosso IV o rozměrech nižších než 190 / 50-17 používá konstrukce kostry také umělé hedvábí jako má přední pneumatika, což poskytuje více prostoru pro gumu a zlepšuje zpětnou vazbu pro jezdce, profily pneumatik mají design s více poloměry a s ostřejším středovým profilem pro rychlé změny směru a s hladší křivkou na okrajích pro větší kontaktní plochu a trakci. Představuje vysokou úroveň společnosti Pirelli ve světě vysoce výkonných pneumatik určených pro jednostopá vozidla vozidla. Diablo Rosso IV je k dispozici v pěti velikostech pro přední a deseti pro zadní kola. V neposlední řadě je určena pro majitele sportovních crossoverů, kteří používají jeden stroj pro výlety na střední a dlouhé vzdálenosti a kteří se nechtějí vzdát svého sportovního stylu jízdy v nejklikatějších úsecích silnice. DIABLO ROSSO IV jsou ideální volbou pro majitele supersportů nebo hypernaked motocyklů, kteří milují sportovní jízdu po klikatých silnicích a horských průsmycích a hledají pneumatiku, která nejlépe vystihuje sportovní výkon jejich motocyklu. Od svého uvedení na trh v roce 2002 nabyla řada Diablo více než 18 let zkušeností, a nabrala zkušenosti v oblastech technologií a získala vítězství v nejprestižnějších národních a mezinárodních soutěžích.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Pneugrip.cz
- na okruhu dostatečný až 61stupnů náklon,výdrž větší než supercorsa sp a v1/v2/v3/v4 ale menší pochopitelně grip.ideální na klikaté silnice moderních motorek s trakcí i bez.výdrž pneu odhaduji na tuono 1000 2013 v4 se 170hp na zadním kole tak +-6tis km.kdo by chtěl skusit jinou pneu tak třeba metzeler m7rr /m9rr jsou také skvělá volba! a rosso corsa 2 na silnici jsou suprové! .rosso corsa 4 je vhodná i pro moderní 200+koní motocykly,a ty kteří je rádi dále výkonově upravují.ducati street fighter,ktm 1290r duke apod.na silnici bud m7rr/m9rr jdou na malé koleno i v 8 stupních na podzim taky nebo o level výše rosso corsa 2/4 to už jsou pecka silniční i okruhové pneu a ještě výše už jen čistě závodní supercorsa v3 super cena okolo 7000kč/v4 jako novinka 2023 bohužel cena zase vysoká.v3/v4 to už je čistě na okruh nebo styl okruhu na silnici.
- novinka roku 2023 = příliš vysoká cena.8098kč s poštou. rosso corsa 2 stáli sada 120/70 a 190/55 max 6500kč. pokud cena samozřejmě spadne na ideálně 6500-7000-7500kč budou dobrá náhrada za rosso corsa 2! protože mají ještě více bezvzorkovou boční část typu slick pro maximální přilnavost.
super grip
rychlé zahřátí
velká výdrž
jistota na brzdách a v hlubokém náklonu po zahřátí.tlaky 2.3bar předek a 2.5bar zadek za studena při +20C ve stínu.postupně se dá přejít i na 2.1 a 2.3 pro ještě lepší grip když už klesne životnost.